Advent v kuchyni

29.11.2014 20:09

Mám moc ráda přírodní a vesnický styl. Co se přehnaně blýská nebo je to cítit umělou hmotou, to není pro mě. Dlouhé roky jsem o adventu měla na stole adventní věnec se svíčkami z voskových plátů, letos si ke mně ale našla cestu stařičká forma na pečení dortů, které se někdo chtěl zbavit a mě přišla vhod. A takto jsem si s formou poradila…

 

 

Pomůcky:

černý drát

kleště (štípací a s kulatými kleštinami)

dortová forma

formičky na pečení cukroví

vrtačka a vrták

červená stuha

sada červených svíček

nůžky

S formou jsem prakticky nic nedělala, jen jsem ji umyla. Líbí se mi její stará patina, kterou dostala nejspíš lety používání. Do formiček na pečení cukroví jsem udělala vrtačkou dírky, těma provlékla kroužky z černého drátu (kdo s drátem neumíte pracovat, můžete nahradit provázkem) a na ty uvázala z červené stuhy mašle.

 

Volný konec stuhy jsem protáhla dnem dortové formy, uvnitř zajistila uzlíkem, aby mašle nevypadla a dno opět dala zpět do formy.

Z černého drátu jsem udělala řetízky, které jsem provlekla čtyřmi dírkami na horní straně dortové formy a ukončila velkým očkem.

Dovnitř formy můžete jen postavit adventní svíčky. Aby byly svíčky lépe vidět, postavte je třeba na aranžovací hmotu, do níž můžete zapíchat i několik větviček jehličí nebo jiné přírodniny. Nakonec tento svícen zavěstě v kuchyni ke stropu.

 

 

 

Advent v kuchyni

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek