Adventní kalendář pro nejmenší

30.11.2014 18:37

Adventní kalendáře nemusí být jenom ve znamení čokolády a sladkostí. Dětem můžeme udělat radost například i samolepkami, které jsou u nich také v oblibě. Takový kalendář potom hravě zvládne nachystat každá maminka a radost bude bezesporu stejná jako u těch čokoládových.

 

 

Pomůcky:

tvrdé papíry

nůžky

lepidlo

raznice vločky

krabičky od zápalek

samolepky ve tvaru hvězdiček

zelená a modrá razítkovací barva

šablona koleček

černý tenký fix

 

Na zelený papír jsem nakreslila obrys stromu a vystřihla. Okraje jsem obarvila razítkovací barvou.

Pomocí šablony koleček (která je k dostání v běžném papírnictví) jsem na strom černým tenkým fixem udělala 24 koleček. A strom nalepila na modrý papír. Krabičku od zápalek jsem obalila hnědým papírem a přilepila pod stromeček, bude sloužit jako krabička na na uschování samolepek.

Budou tak vždy po ruce a nestane se, že by se někam zatoulaly. Okraje papíru ještě obarvila modrou razítkovací barvou, dolepila kousek bílého papíru jako sníh a bílé vyražené vločky.  Každý den pak dítě do jednoho z nakreslených kroužků nalepí jednu samolepku hvězdičky. Na Štědrý den pak nalepí poslední hvězdičku na špičku stromečku a bude čekat na dárečky, které mu Ježíšek donese.

 

Adventní kalendář pro nejmenší

Datum: 21.11.2021

Vložil: Adéla

Titulek: Svítící hvězdičky

Inspirovala jsem se tímto kalendářem pro me tři děti. Jen jsem hvězdičky vyměnila za svítící, kluci se tak budou těšit, až se rozzáří celý strom. A hvězdičky budou nacházet na střídačku každé ráno pod polštářem.

Přidat nový příspěvek