Akvárium

12.07.2014 21:05

Koupání je nejoblíbenější činností mnoha z nás a takové krásné letní počasí přímo láka k tomu, abychom skočili do bazénu a cachtali se dlouhé hodiny. Možná někteří při koupání na veřejných koupalištích používáte plavecké brýle a koupací čepici. Pokud jste si vybrali podobnou jako my, tak vám od ní zůstal super plastový obal, který mi bylo líto vyhodit, a tak jsem ji využila na výrobu akvária.

 

 

Pomůcky:

tvrdá fólie

nůžky

oboustranná lepící páska

window color barvy

pohyblivé oči

tužka

zelená akrylová barva

štětec

písek (nebo mouka)

mušle

 

Obal od koupací čepice měl ideální tvar na výrobu akvária, stačilo jen ustřihnout malý přesah, který slouží k zavěšení čepic na věšáčky v obchodech, víc nebylo potřeba zasahovat.

Na tvrdou fólii jsem nakreslila tužkou několik rybek a vybarvila je barvami na sklo. Je potřeba, aby barvy dobře zaschly, takže jsem je nechala tak do druhého dne. Potom jsem je obstřihla nůžkami a oboustrannou lepící páskou nalepila každé rybičce pohyblivé oko.

„Mořskou trávu“ jsem si nakreslila tužkou na fólii a vybarvila akrylovou barvou a také nechala zaschnout.

Všechny rybky i trávu jsem do obalu nalepila oboustrannou lepící páskou (můžete použít třeba i né příliš nahřátou tavnou pistoli) a dno zasypala troškou mouky. Nakonec jsem na písek položila několik malých muší.

Toto jednoduché akvárium snad nadchne děti, které se mohou počas letních prázdnin občas nudit a zkrátí jim třeba upršený den.

Akvárium

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek