Koník svatého Martina

11.11.2014 14:08

Máme doma krásnou knihu plnou pranostik, pověr a tradic. V tomto období ji beru do ruky pravidelně a čteme si, se kterým dnem je jaké rčení spjato. Tak třeba to, že svatý Martin přijíždí na bílém koni. No na sníh to tedy dnes rozhodně nevypadá, ale i tak mi to nedalo a bílého koníka pro Martina jsme si vyrobili.

 

 

Pomůcky:

tužka

fix

nůžky

tyčka

izolepa nebo tavná lepící pistole

bílá vlna

děrovačka

 

Na bílý papír jsem nejdřív nakreslila obrys hlavy koníka.

Tu jsem obtáhla černým fixem a vystřihla. Hřívu jsem nekreslila, jeliž jsem ji chtěla navázat vlnou a to tak, že jsem nejdřív udělala na vystřihlé hlavě několik děr v pravidelných rozestupech děrovačkou.

Nastříhala jsem si stejně dlouhé kousky vlny a ty jsem navázala do dírek. Je jedno, zda použijete tato očka nebo klasický uzlík, podstatné je, že koník svatého Martina bude mít parádní hřívu. Nakonec zbývalo ze zadní strany nalepit tyčku (z níž se vyrábějí dřevařské kolíky). Pokud budete dělat koníka menšího, stačí jen obyčejná špejle. Tak a teď hyjééé, koníku, Martin už na tebe čeká!

 

Koník svatého Martina

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek