Kovářova kobyla...

23.11.2013 12:46

Ke svým kreativním nápadům většinou přicházím tak, že něco zažiji nebo vidím a v hlavě se mi začne rýsovat konkrétní věc. A jak už to tak bývá, v té chvíli nemám po ruce ani papír, ani tužku a tak myšlenky přijdou a zároveň po chvíli odejdou, propadnou v zapomnění a já si potom lámu hlavu co jsem vlastně chtěla vyrábět. A tak jsem si pro tyto případy chtěla vyrobit poznámkový bloček, který bych s sebou vláčela cestou necestou a když bych dostala nějaký geniální nápad, tak bych si ho hned poznamenala...jen to nakonec dopadlo trošku jinak...

 

Pomůcky:

poznámkový blok s kroužkovou vazbou

razítko Gorjuss

razítkovací polštářek

akvarelové pastelky

ozdoby

oboustranná lepící páska

gelové kapky

nalepovací perličky

stuhy

nůžky

tužka

pravítko

 

V obchodě jsem narazila na poznámkový blok s kroužkovou vazbou, který měl celkem pěkné desky. Většinou to bývá nějaká šílená fotografie nebo vysloveně dětské téma, tady mě zaujaly jemné srdíčka. A tak jsem už v době nákupu byla s blokem spokojená. Ovšem to bych nebyla já, aby mě desky uspokojily, abych se je nesnažila alespoň trochu dodělat k obrazu svému. A tak jsem se prohrabala otisky razítek, které mi věnovala jedna moc hodná šikula. V té hromádce bylo i razítko Gorjussky a vzhledem k tomu, že tato holčička měla u sebe sešit a pastelky, hodila se výborně k požadovanému účelu.

A tak jsem vytáhla akvarelové pastelky a razítko vybarvila.

Na desky bloku jsem přilepila obdélník puntíkovaného papíru, na to tmavě červený vlnkovaný výsek a přes to všechno papír s razítkem.

Nahoru jsem pomocí gelových teček nalepila „krucánek“ s lístkama a výsek ptáčka, dolů kytičky, do jejichž středů jsem nalepila lepící perličky. Po vzoru velkých scrapbookových znalkyň jsem na kroužkovou vazbu přivázala několik stužek ve vhodném odstínu...a z toho všeho mi vyšel celkem slušný holčičí deníček. A já jsem zase bez poznámkového bloku :-)

Kovářova kobyla...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek