Lízni si taky

17.09.2013 21:44

Je už jakýmsi nepsaným zvykem, že děti nosí do školy a školky v den svého svátku nebo narozenin pro své spolužáky malé dárečky. Většinou to bývají bonbony, které rozdají po hezkém přání svému kamarádovi. Na tuto tématiku jsem tvořila již několikrát ať už to byli dráčci na Drakiádu, lízátková růže, včelka nebo květina. Vzhledem k aktuálnosti a potřebě malého dárečku pro obdarování kamarádů se k němu, v pozměněné formě, opět vracím.

 

Pomůcky:

tvrdé barevné papíry

tužka

nůžky

kružítko

lepidlo

děrovací kleště nebo obyčejná kancelářská děrovačka

černé gelové pero

lízátka

 

Na bílý tvrdý papír jsem si předkreslila dle velikosti lízátka květ. Ten jsem vystřihla a obkreslila na barevné papíry (barvy volte podle vlastní potřeby nebo aktuální nálady). Potom jsem v počtu květů narýsovala kružítkem stejný počet žlutých koleček, které budou tvořit středy květin a přilepila jsem je.

Černým gelovým perem jsem okraje květin ozdobila a doprostřed každé květiny udělala děrovacími kleštěmi dírku, kterou jsem protáhla tyčku lízátka.

Každý okvětní lístek jsem přes prst zohnula, aby byl trochu plastičtější. Holčičkám jsem na růžové kytky nalepila výsek motýla. Na tyčinku je možné ještě zavázat zelenou stužku jako lístečky.

Lízni si taky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek