Na koledu stylově!

31.03.2013 13:25

Při pohledu z okna to člověka svádí spíš ke strojení vánočního stromečku než na zdobení velikonočních vajíček, ale i přes ty závěje sněhu nás zítra opravdu čekají Velikonoce. A tak si zatáhneme žaluzie ať tu hrůzu venku nevidíme a uděláme malým koledníkům stylový doplněk.

 

 

Pomůcky:

bílá a černá moosgummi (mechová pryž)

tužka

papír

nůžky

pohyblivé oči

rolničky

tavná lepící pistole

 

Když jsem v týdnu obíhala obchody, abych sehnala rolničky, připadala jsem si jako cvok. Každá prodavačka se na mě dívala jako bych byla mimozemšťan, protože rolničky patří do vánočního sortimentu a nikoli do toho velikonočního (což mi bylo taky v každém obchodě náležitě vysvětleno – jako bych to nevěděla)...teď musím říct, že jsem byla nadčasová, protože dnes by se nejspíš nikdo nedivil a k rolničkám by nabídl sadu baněk nebo nějakého toho soba. No ale jedno je jisté – před Velikonocemi (a nejen před nimi) se rolničky nejlépe shánějí ve zverimexu, kde je mívají celoročně.

A když už jsme si tedy opatřili rolničky, pustíme se do výroby oveček, které budeme rolničkami zdobit. Na černou moosgummi nakreslíme dvě hlavy ovečky, na bílou moosgummi 2x její chundelaté tělo a dva malé kousky, které ovečce nalepíme nad oči jako ofinu. Všechny části potom vystřihneme a začneme ovečku kompletovat.

Na tělo nejprve nalepíme tavnou lepící pistolí rolničku a přes kroužek, na němž je rolnička přidělaná, hlavu. Na hlavu dvě oči a nad oči bílé kousky (ofinku). Jelikož se mi v tomto kroku zdála ovečka ještě nedodělaná, vystřihla jsem ještě čtyři nohy a každé z oveček dvě přilepila. Až lepidlo dobře zaschne, přiděláme ovečku na boty koledníkům. Ještě záměrně jsem včera poslední fotku jen naaranžovala, jelikož jsem nevěděla, zda můj koledník bude chodit v zimních nebo jarních botách...myslím, že to nebyl špatný nápad, jelikož to nakonec budou opravdu ty zimní. Ovečce do těla stačí udělat jen dírky děrovačkou (budete-li upevňovat boty na tkaničky) nebo zalamovacím nožem po stranách rýhu (když to budou boty na suchý zip), ale s tím si už každá šikulka poradí jistě sama.

Stejně můžete vyrobit i kačenku, kuřátko, kraslici nebo zajíčka.

Diskusní téma: Na koledu stylově!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek