Veselá dóza

26.07.2014 13:17

Každá maminka má doma místo, kde schovává sladkosti pro svoje děti, popř. ráda netradičně nějakou tu drobnost daruje. Dóza na cukrovinky by měla být hlavně uzaviratelná (aby tolik nelákala její náplň) a nerozbitná (když už neodolá útoku mlsných jazýčků a ocitne se v dětských ručkách). A tak jsme vymyslela tuto jednoduchou a recyklovanou dózu na bonbóny všeho druhu.

 

 

Pomůcky:

barevné papíry

tužka

lepidlo

nůžky

raznice kytičky

černý drát

kleště

žlutá moosgummi

oboustranná mechová lepící páska

pastelky

obrázky děti nebo razítka

 

Dózu od instantního nápoje Caro jsem polepila nejprve modrým papírem.

Potom jsem vystříhala v zeleném pruhu papíru zuby a nalepila dospodu dózy, jako trávu. Do trávy jsem nalepila několik kytiček vyražených raznicí a na oblohu mraky z bílého papíru.

Dále jsem využila razítka dětí, které jsem narazila na bílý papír a vybarvila pastelkami. Postavičky jsem pečlivě vystřihla a pomocí oboustranné lepící mechové pásky nalepila na dózu.

Nakonec jsem nůžkami udělala uprostřed víčka dírku, tou jsem protáhla drát, který jsem v horní polovině zohla (zaspodu jsem udělala malého „šneka“, aby se drát nedal vytáhnout ven) a pomocí kleští udělala malou spirálu, na níž jsem na háček pověsila sluníčko z moosgummi.

Tato veselá dóza může klidně sloužit nejen k uschování sladkostí, ale také drobných dětských pokladů, autíček, malých panenek i stavebnic.

 

 

Veselá dóza

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek