Za mřížemi

08.11.2013 19:51

Zase jsem po dlouhé době šmejdila v korálkovém obchodě. Už jsem si skoro myslela, že mě korálkový svět nedokáže ničím moc překvapit, ale nakonec jsem přeci jen našla něco zajímavého, co jsem prostě nemohla nechat ležet v regále. Hned jsem se těšila na to, jak vám z této plastové dutinky udělám návod, protože je to zase něco jiného, než všichni známe.

 

 

Pomůcky:

plastová dutinka

drobné korálky

dvě koncovky

spojovací kolečka

zapínání

nůžky

kleště s plochými kleštinami

 

Abych vám na začátek představila tento malý regálový nález- jedná se vlastně o plastovou mřížku ve tvaru dutinky. Já jsem se rozhodla využít ji na náramek, který si snadno doma vyrobí každý, kdo má alespoň malý korálkový základ v materiálu.

Jeden volný konec dutinky zajistíme koncovkou (koncovka je vlastně malý plíšek, do něhož se vloží materiál – v mém případě dutinka - a pomocí kleští zohnou nožičky koncovky pro zajištění dutinky proti vyklouznutí).

Druhým volným koncem začneme do dutinky sypat korálky. Je potřeba, aby korálky byly dostatečně velké a nepropadávaly mřížkou dutinky, a také (vzhledem k tomu, že je dutinka bílá), to chce použít korálky v dostatečně pestrých barvách, aby vynikly. Já jsem vybrala tmavě modré korálky s bílým průvlakem.

Až je dutinka plná do požadované délky, ustřihneme ji nůžkami kousek za korálky a zajistíme druhou koncovkou.

Koncovka má dírku, do níž navlečeme na jedné straně spojovací kolečko, na druhé straně spojovací kolečko a zámek zapínání.

Stejným postupem můžete vytvořit i náhrdelník a mít tak zajímavou sadu.

Za mřížemi

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek