Mami, on se na mě vyplazuje!

03.12.2014 19:06

Ještě dnes dokáži dokonale vykreslit dobu před Mikulášem, když jsem byla ještě malá. Při každém bouchnutí, ťuknutí, vrznutí, cvaknutí, zařinčení i zachrastění se mi rozbušilo srdce neskutečnou rychlostí. Myslím, že to tak vnímá snad každé dítě. Je to právě pokora a respekt z pána s velkou čepicí a bílými vousy a jeho dvou pomocníků – hodného anděla a ubrblaného čerta, která každou dětskou duši znervózní. A právě čert byl inspirací k tomuto článku, pojďte si jej vyrobit se mnou.

 

Pomůcky:

tvrdé barevné papíry

lepidlo

nůžky

černá vlna

tužka

frkačka

 

Na černý papír jsem nakreslila hlavu čerta s pořádnýma ušima a vystřihla.

Na hlavu jsem nalepila oči z bílého papíru, nos z proužku černého papíru a červenou pusu. Z vlny jsem udělala malou bambuli, kterou jsem přivázala na vrch čertovy hlavy.

Samozřejmě nesmíme zapomenout ani na rohy, ty přece dělají čerta čertem. Když byla hlava čerta hotová, vystřihla jsem ostrýma nůžkama uprostřed pusy malou dírku, do níž jsem vložila červenou frkačku jako jazyk. A teď už jenom fouknout a čert se začne vyplazovat.

Mami, on se na mě vyplazuje!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek