Ozdoby na dárky z domácí samotvrdnoucí hmoty

23.12.2014 21:43

Samozřejmě dárky nosí Ježíšek, o tom není pochybu, ale když třeba Ježíšek potřebuje trochu pomoct, tak není od věci, aby obal dárku vysloveně poutal a lákal k jeho rozbalení. Máte-li dvouleté dítko, tak bude určitě stačit nějaký obal, který šustí, ale cheme-li dárkem něco vyjádřit, musíme zapojit trochu fantazie.

 

 

Pomůcky:

jedlá soda

kukuřičný škroub

voda

formička na cukroví ve tvaru kolečka

razítka

špejle

 

Na výrobu samotvrdnoucí hmoty budeme potřebovat dva díly sody, jeden díl škrobu a jeden díl vody. Vše dáme na pánvičku, kterou začneme zahřívat a hmotu mícháme. Po chvíli se ze surovin vytvoří hmota, s níž se výborně pracuje.

Necháme ji tedy schladnout a můžeme se pustit do díla. Já jsem si na ozdoby vzala formičku na cukroví. Tou jsem udělala základní tvar, do něhož jsem otiskla razítka vloček i vlnkovky. Do jedné části kolečka jsem udělala špejlí díru a nechala tvary do druhého dne zaschnout (pomůžete-li si například troubou a necháte tam tvary vysušit, nebude to trvat tak dlouho).

Dárek zabalený do jednobarevného balícího papíru jsem ovázala lýkovou stužkou, na kterou jsem navlékla vyrobenou ozdobu a udělala mašličku.

Myslím, že to dárek oživilo a obdarovaného tato drobnost určitě potěší.

 

 

Ozdoby na dárky z domácí samotvrdnoucí hmoty

Datum: 11.01.2015

Vložil: Tvořivé pracky

Titulek: Samotvrdnoucí hmota

Vlasto, ano, určitě šlo akrylovýma barvama. Zkoušeli jsme i vodové barvy, pro dětské využití dostačující, ale ty akrylky jsou jistota :-)

Datum: 28.12.2014

Vložil: eva

Titulek: tvorive pracky

Jednoduché ale určité dárek ozivi

Datum: 10.01.2015

Vložil: vlasta

Titulek: Re: tvorive pracky

Nedalo by se to nabarvit

Přidat nový příspěvek