Podzimní svíčka

19.10.2014 17:31

Už je čím dál tím méně listí na stromech, ovšem o to víc je ho na zemi, dny se zkracují, ani sluníčko zdaleka nehřeje tak silně jako v krásné letní dny. Podzim je tady a nevím jak vy, ale já na sobě velmi znatelně pociťuji to, že mi světlo a teplo chybí. A tak jsem si vyrobila podzimní svíčku, která mi snad alespoň trochu vynahradí to šero, které se k nám každý den dřív dostavuje.

 

 

Pomůcky:

svíčka

sada voskových plátků

nůžky

lýko

Jak jsme si už dříve vysvětlili, zdobení voskovými plátky je opravdu jednoduché, nepotřebujete k tomu žádné lepidla, jen teplo lidské ruky. Rozhodla jsem se, že na svíčku udělám jednoduchou dýni, které jsem dala trochu vyniknout tím, že jsem ji udělal z několika částí a je tím pádem prostorová.

Když jsem byla s prací hotová, tak se mi výsledek zdál trochu strohý a tak jsem přidala ještě dva tenké proužky ze zeleného voskového plátku, který jsem zatočila jako výhonky, které dýně mívá.

Ač nemám halloween příliš v lásce, tak jsem nakonec dodělala i černé oči, nos a pusu.  Horní konec jsem omotala lýkem a přidělala dva malé papírové listy.

Svíčku si nechám pro sebe, aby zaháněla podzimní chmury, ale myslím, že by se dala klidně i darovat a vůbec by neudělala ostudu.

 

Podzimní svíčka

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek