Tady straší!!!

04.04.2013 20:31

V pátek se budeme účastnit akce v knihovně, jejíž téma je „v knihovně (ne)straší.“ Rozhodla jsem se, že malým účastníkům přinesu alespoň drobný sladký dárek... a abych byla stylová, držela jsem se tématu a dózu na bonbony vyrobila pořádně strašidelnou.

 

 

 

Pomůcky:

PET láhev

lihový fix

akrylové barvy

štětec

černá a bílá moosgummi

tavná lepící pistole

 

PET láhev v polovině rozřízneme, dobře vymyjeme a usušíme. Na vzniklou si pomocí lihového fixu nakreslíme strašidelný obličej.

Zelenou akrylovou barvou pomalujeme celou dózu, necháme dobře zaschnout (tento krok opakujte až do doby, kdy bude barva jednotná) a mezitím si z moosgummi vystřihneme kolečka, z nichž vytvoříme oči, klikatý pruh jako vlasy a rovný dózu pásek jako ucho dózy.

Až je barva suchá, můžeme pomocí tavné lepící pistole vše přilepit a bílou akrylovou barvou nakreslit zuby. Takto vyrobenou dózu naplníme  bonbóny. Věřím, že dětem udělá tato drobnost radost.

A protože jsem opravdu hodně zákeřný tvor, tak jsem ze dvou vatových kuliček a kousku drátku vyrobila malého pavoučka, kterého jsem za vlasec připevnila k dóze...a ještě jednoho pavoučka hodila mezi bonbony :-D

Diskusní téma: Tady straší!!!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek