Třešňový sad

30.09.2013 22:20

Vstup do budovy „mateřinky“ neboli mateřské školy bývá velkým a významným krokem dětství a každý si jej v sobě uchováváme po celý život. Abych tento vstup jednomu malému školkáčkovi usnadnila, vyrobila jsem mu přímo na míru (tedy přímo na školkovou značku) sadu, skládající se z trička, taštičky a věšáčků.

 

 

Pomůcky:

bílé tričko

malá bavlněná taška

barvy na textil

malý maňásek ve tvaru hada (Ikea)

jehla

nit

černé gelové pero

štětec

dětská dřevěná ramínka

dřevěný výsek ve tvaru třešní

akrylové barvy

lihový fix

tavná lepící pistole

 

Jelikož je malý „školkáček“ kluk, určitě se těšil na značku s obrázkem čehokoliv s velkým počtem kol – ať už by to byl vláček, bagr, autíčko nebo cokoliv podobného. Jenže stalo se, že na tohoto chlapečka vyšla značka třešní. Nebudu skrývat to, že jsem i já byla mírně zklamaná, ale nakonec jsem zjistila, že vlastně i z takových třešní se toho dá hodně vytěžit, a tak jsem se pustila do díla.

Začala jsem tím, že do školky je potřeba si všechno potřebné donést, a tudíž bude nutné vyrobit tašku. Na malou plátěnou tašku jsem gelovým perem nakreslila obrys třešní a barvami na textil začala vybarvovat.

Aby obrázek nevypadal úplně fádně, tak jsem použila trošku hnědé a tmavě zelené na vystínování.

Až barvy zaschly, zafixovala jsem je žehličkou. Stejný postup byl i u trička, kde jsem použila tentýž obrázek, jen jsem jej nakonec doplnila jedním hladovým červíkem, vyrobeným z textilní hračky hada z Ikei. Tomu jsem ustřihla jazyk, domalovala gelovým perem a bílou barvou na textil oči, ustřihla mu kousek těla, sešila a přišila k tričku.

Při zdobení dřevěných ramínek jsem použila výseky, zakoupené v internetovém obchodě. Ty jsem pokreslila akrylovými barvami, stejně jako celou dřevěnou část ramínka.

Ramínko samotné jsem potom ještě dozdobila malými čárkami po obvodu a dolepila třešně.

Myslím si, že sada bude ve školce celkem nepřehlédnutelná, pro malého „školkáčka“ jednoduše zapamatovatelná a rozhodně nehrozí, že by si někdo některý kousek spletl a považoval mylně za svou.

Třešňový sad

Datum: 03.10.2013

Vložil: Tvořivé pracky

Titulek: Třešně

Berko, moc díky! Myslím, že to nehrozí :-)

Datum: 01.10.2013

Vložil: Berka

Titulek: třešně

No úžasné, já ti říkala, že i třešně jsou fajn. Jen aby mu ostatní děti nezáviděly a nebraly mu ramínka právě proto, že je má tak hezké

Přidat nový příspěvek